|
|
|
|
II.1 CONSELL SOCIAL
Acords presos en els diferents plens fets pel Consell Social de setembre a juliol de 1999:
Ple ordinari del dia 24/09/1998 -Saprova la liquidació del pressupost de 1997 amb les consegüents modificacions pressupostàries.
Com a continuació del ple ordinari del 24/09/1998, sen fa una altra sessió el dia 28/10/1998 -Informació al Consell Social sobre ladquisició de terrenys per a la Universitat. -Informació del rector sobre el projecto del Parc Científic. -Saproven les taxes de 7 cursos de màster. -Saproven les taxes d11 cursos despecialista universitari. -Saproven les taxes de 6 cursos dexpert universitari. -Saproven les taxes de 17 cursos amb durada inferior a 200 hores. -Saprova la taxa del títol propi dEnginyeria Civil. -Saprova la sol·licitud dimplantació de les titulacions següents: Per al curs 1999-2000:
Titulacions per al curs 2000-2001:
Ple ordinari del dia 15/12/1998 -Saprova el pressupost de la Universitat de lexercici 1998, dacord amb linforme i laprovació de la Comissió Econòmica i Administrativa, reunida el dia 09/12/1998. -Saprova la sol·licitud de transformació de lEscola Universitària de Formació del Professorat de EGB en Facultat dEducació.
Ple ordinari del dia 11/03/1999 -Després de linforme del rector sobre el projecte del Parc Científic, el Ple del Consell acorda donar-hi suport. -Saprova la sol·licitud dampliació econòmica dajudes al tercer cicle.
Ple ordinari del dia 28/05/1999 -Saproven les taxes del curs de màster, de 5 cursos despecialista universitari i dalguns cursos amb durada inferior a 200 hores. -Semet informe favorable de la sol·licitud de la Junta de Govern sobre els tràmits que cal seguir davant la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència per a impartir el pròxim curs, com a aula delegada, els corresponents grups de les titulacions de diplomatura en Turisme i en Arquitectura Tècnica en la Universitat Històrica dOriola. -Saprova la modificació de les taxes del títol propi dEstudis Immobiliaris. -Semet informe favorable sobre la sol·licitud dimplantació del títol universitari oficial dEnginyeria Geològica per al pròxim curs 1999-2000.
Ple ordinari del dia 14 de juliol de 1998 -Sinforma i saprova la participació daquest Consell Social en la Xarxa dObservatoris Socials de les Universitats Espanyoles. -Saproven les taxes de 9 cursos de màster. -Saproven les taxes de 14 cursos despecialista universitari. -Saproven les taxes de 7 cursos dexpert universitari. -Saproven les taxes de 36 cursos amb durada inferior a 200 hores.
|