Alicante, 5 de mayo de 2003

UNIVERSITAT D'ESTIU DE PRISTINA 2003

La Universitat d’Estiu de Pristina 2003 tindrà lloc a Pristina, la capital de Kosovo, del 14 de juliol a l’1 d’agost de 2003, organitzada per la universitat kosovar i l’associació holandesa Academic Training Association (ATA).

El programa d’aquesta universitat d’estiu consta de més de 30 cursos en anglès i albanès, conduïts per un professor visitant i un altre de local. Les temàtiques dels cursos abarquen diverses disciplines, des de les ciències socials i les humanitats, a les ciències naturals.

Aquesta universitat contempla la possibilitat que estudiants d’altres països puguin assistir-hi per tal de fomentar l'intercanvi entre joves kosovars i de la resta de països de la regió Idel món.

Per tal d’inscriure’s a la Universitat d’Estiu de Pristina 2003 cal fer-ho des de la pàgina web de l’ATA: www.academictraining.org

El plaç d’inscripció s’inicia el 14 d’abril i es clou el 16 de maig.

Així mateix, l’ATA notificarà l'acceptació el 2 de juny que haurà de ser confirmada abans de 13 del mateix mes.

Tota la informació sobre els cursos i l’organització de la universitat podeu trobar-la a la pàgina web de l’ATA.

AJUTS DE VIATGE DE L’INSTITUT JOAN LLUÍS VIVES

En el marc del projecte de cooperació acadèmica amb la Universiteti i Prishtinës que duu a terme el IJLV es fa pública una convocatòria de 15 ajuts destinats a l’estudiantat de les universitats de la xarxa per tal que puguin participar en la Universitat d’Estiu de Pristina.

Objecte: Atorgar ajuts de mobilitat i allotjament per assistir, a Kosovo, a la Universitat d’Estiu de Pristina.

Adreçada a: Estudiants de primer, segon i tercer cicle del IJLV.

Convocatòria: Del 10 de maig al 15 de juny de 2003. Cal tenir present que per rebre l’ajut del IJLV cal ser admès a la Universitat d’Estiu de Pristina per l’ATA i que per tant cal tenir ben presents els
seus terminis.

Nombre d’ajuts: 15