Alicante, 25 de septiembre de 2003

CONVOCADA LA V EDICIÓ DEL PREMI DE COMUNICACIÓ CIENTÍFICA "JOAN LLUÍS VIVES"

Barcelona, Castelló de la Plana, Palma. 25-09-2003.- Les 18 universitats que integren la xarxa Institut Joan Lluís Vives (IJLV) han convocat la cinquena edició d'aquest premi amb l’objectiu de fomentar les habilitats comunicatives dels estudiants de doctorat de les comunitats universitàries que aplega la xarxa.

El premi de comunicació científica «Joan Lluís Vives» s'adreça a totes aquelles persones que tinguen inscrita, abans del 31 d’octubre del 2003, i sense defensar públicament, una tesi doctoral en un programa de doctorat d’alguna de les 18 universitats de la xarxa.

Per concursar s'ha de presentar, abans del 30 de desembre de 2003, un article periodístic que incideixin en l’interès científic i social de la recerca en curs.

Els participants poden optar a un dels dos premis que atorga el jurat: el de la modalitat de ciències socials i de l’educació, i humanitats; i el de la modalitat de ciències bàsiques, ciències de la salut, enginyeria i arquitectures.

Cada premi està dotat amb 1.500 €, a més de la publicació dels articles a la revista El Temps.

El jurat del guardó està constituït per professorat de les universitats de l’Institut Joan Lluís Vives i altres professionals vinculats a l’àmbit del premi. La seua decisió es coneixerà públicament al març del 2004, coincidint amb la reunió del Consell General de l’Institut Joan Lluís Vives a la Universitat Oberta de Catalunya, a Barcelona. Les bases i l'històric del concurs es poden consultar a la pàgina web del IJLV (www.vives.org).