Alicante, 12 de febrero de 2004

ES PRESENTA A LA UA LA VERSIÓ EN CATALÀ DE L'STAROFFICE

El pròxim dia 17 de febrer es presentarà a la Universitat d'Alacant l'Openoffice.org, la versió en català del conegut programa ofimàtic Star Office, propietat de Sun Microsystems. Es tracta de l'adaptació de programari lliure, sota la llicència LGPL, d'aquest programa.
L' Openoffice.org és un producte molt complet que conté, de forma integrada, un processador de textos, un gestor de fulls de càlcul, diverses eines per a la creació i edició de presentacions, dibuixos vectorials, gràfics i fórmules, i diverses utilitats de conversió de fitxers (entre d'altres, els formats de Microsoft Office).
L'acte tindrà lloc a la Sala multimèdia de l'edifici del Rectorat, a les 10.00 del dimarts dia 17. I es dirigeix al PAS i el PDI de la Universitat, principalment.
Hi intervindran Guillem Bernabeu, vicerector de Convergència Europea i Qualitat; Antonio Miguel Corbí, professor titular de la Universitat d'Alacant i Jesús Corrius de Softcatalà. A més, està prevista
l'assistència a l'acte de Rafael Carrillo, gerent de la UA; Juan Manuel Aparicio, director del Servei d'Informàtica; Joan Josep Climent, director del Secretariat de Promoció del Valencià i Mikel Forcada, responsable d'Internostrum.

Més informació sobre l'OpenOffice: