Alicante, 15 de octubre de 2004

REUNIÓ DELS RECTORS DE LES UNIVERSITATS DE L'INSTITUT JOAN LLUÍS VIVES A
PERPINYÀ

Sota la presidència del rector de la Universitat de Perpinyà, François Féral, els rectors de les universitats de la xarxa Institut Joan Lluís Vives (IJLV) es reuneixen el proper dimarts, 19 d'octubre, per cloure el semestre de la presidència d'aquesta universitat.

Segons està previst, els rectors del IJLV elegiran Esther Giménez-Salinas, rectora de la Universitat Ramon Llull (Barcelona), per succeir François Féral en la presidència de la xarxa durant el proper semestre. També està previst que, a més d'escollir nova presidenta, els rectors aproven la
incorporació de la Universitat Abat Oliba CEU a la xarxa d'universitats, i el programa d'activitats per al primer semestre de l'actual curs 2004-2005.

El Consell General és l’òrgan suprem de govern del IJLV i està integrat pels rectors de les universitats de Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra que en formen part.

L’Institut Joan Lluís Vives és la xarxa d’universitats de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra. La seua finalitat és potenciar les relacions entre aquestes universitats a fi de coordinar la docència, la recerca i les activitats culturals, així com potenciar la
utilització de la nostra llengua.

Universitat d’Alacant
Universitat d’Andorra