Alicante, 19 de Abril de 2005

UN GRIPAU PER A CADA ALUMNE

Com cada primavera, la Universitat d’Alacant, en col·laboració amb les altres universitats públiques valencianes i amb el suport de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport i la CAM, ha enviat a cada alumne de 2n de batxillerat un exemplar de la nova edició del Gripau.

El Gripau és un quadern d’ajuda per a l’ús del valencià amb recomanacions per a millorar el model de llengua dels estudiants. La finalitat del quadern és facilitar-los la redacció de textos, treballs, apunts, exàmens, etc. És un material pràctic i de consulta ràpida que consta de quatre apartats: quadern de consells de redacció, lliçons de normativa, apunts d’estil, vocabularis per matèries i bibliografia bàsica.

El nombre total d’exemplars distribuïts ha sigut de 29.000 exemplars que han sigut enviats a tots els instituts i també als col·legis privats que imparteixen batxillerat.

Ara es pot accedir al Gripau més còmodament des de la pàgina web del Secretariat de Promoció del Valencià, http://www.ua.es/spv/gripau.pdf.  D’aquesta manera, els dubtes o les consultes més habituals es poden resoldre amb més rapidesa.