Alicante, 30 de marzo de 2006

CUARTA TROBADA DE SECUNDÀRIA I BATXILLERAT

La Universitat d’Alacant acull la 4a Trobada de Secundària i Batxillerat demà divendres.
Aquest divendres 31 de març, de 10 a 14 hores, tindrà lloc al Museu de la Universitat d’Alacant la 4a Trobada de Secundària i Batxillerat de l’Alacantí, que preveu reunir més de 1.300 alumnes dels instituts de la ciutat d’Alacant i comarca de l’Alacantí que estudien en programes d’ensenyament en valencià. La Trobada començarà amb la realització de debats de ciència, tallers de física i química, de políedres, de prevenció de la violència de gènere, de teatre i música, d’actituds lingüístiques, etc. Així mateix hi haurà exposicions de pintura de gran format i de disseny assistit per ordinador, entre d’altres, i emissió de treballs multimèdia, documentals i curts realitzats per l’alumnat dels centres.En la cloenda, en què està prevista la intervenció del rector de la Universitat d’Alacant, Ignasi Jiménez Raneda, i de representants de la Federació Escola Valenciana, es lliuraran els Premis Sambori de Narrativa en Valencià de l’Alacantí.