Alicante, 31 de marzo de 2006

LA UNIVERSITAT D’ALACANT PARTICIPARÀ EN LA 18a TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ DE L’ALACANTÍ AQUEST DIUMENGE

Després de l’èxit de la 4a Trobada de Secundària i Batxillerat que ha tingut lloc avui al Museu de la Universitat d’Alacant i en la qual han participat més de 1.300 estudiants dels instituts que fan programes d’ensenyament en valencià a l’Alacantí, aquest diumenge 2 d’abril, a partir de les 11 hores, tindrà lloc al col·legi públic Serra de Mariola d’Alacant la 18a Trobada d’Escoles en Valencià de l’Alacantí.

La 18a Trobada d’Escola en Valencià preveu reunir més de 4.000 persones entre alumnat, pares i mares i professorat dels col·legis públics de la ciutat d’Alacant i comarca de l’Alacantí que fan ensenyament en valencià. Enguany, la Trobada, a més de defensar l’ús i la normalització del valencià a través d’activitats lúdiques i participatives, està centrada en la defensa i sostenibilitat del territori.

La Universitat d’Alacant participarà en la Trobada amb la realització d’un Taller de Jocs de Física per als més menuts. En la cloenda, està prevista la intervenció del rector de la Universitat d’Alacant, Ignasi Jiménez Raneda, i de representants de la Federació Escola Valenciana.