VICTÒRIA CAMPS INAUGURA DEMÀ EL CICLE “POLÍTICA I CIUTADANIA"

Dimecres, 14 de març.- La catedràtica de Filosofia moral i política i consellera del Consell Audiovisual de Catalunya, Victòria Camps, inaugura demà en la Seu Ciutat d’Alacant el cicle de conferències "Política i ciutadania: cap a uns nous models de representativitat política. Pensar el segle XXI". Camps, que va ser senadora pel PSC-PSOE, de 1993 a 1996, actualment presideix la Fundació Víctor Grifols i Lucas, dedicada a la investigació i promoció de la bioètica, així com el Comitè Consultiu de Bioètica de la Generalitat de Catalunya. A la seua conferència Victòria Camps parlarà de “La construcció de una ciutadania republicana”. La xarrada tindrà lloc a la Sala Rafael Altamira de la Seu Universitària d’Alacant a les 20 hores.

Organitzat pels vicerectorats d'Extensió Universitària, i el de Qualitat i Harmonització Europea, la Seu Ciutat d'Alacant i el Secretariat de Promoció del Valencià, el cicle de conferències "Política i ciutadania: cap a uns nous models de representativitat política. Pensar el segle XXI, " és un fòrum de reflexió creat per tal de contribuir a fer de la vida política, social i ciutadana, un espai de participació democràtica compromesa i responsable. A més de Camps, el cicle comptarà amb la participació de polítics, filòsofs i sociòlegs, com ara Jordi Pujol, Joan Ridao, Salvador Giner i Dominique Schnapper.

El cicle "Política i ciutadania" ha comptat amb la col.laboració de la Revista de pensament "L'Espill" de la Universitat de València, que publicarà les conferències en un monogràfic específic.

Programa de conferències

Dijous, 15 de març
Inaugura:
Emilio Soler, director de la Seu Ciutat d’Alacant
Maria Josep Frau, vicerectora de Qualitat i Harmonització Europea de la UA
Victòria Camps, catedràtica de Filosofia moral i política en
la Universitat Autònoma de Barcelona
"La construcció d’una ciutadania republicana"

Dimecres, 21 de març
Emilio Soler, director de la Seu Ciutat d’Alacant
Joan Ridao, portaveu d’Esquerra Republicana de Catalunya
al Parlament de Catalunya