JOAN RIDAU PARLARÀ DEMÀ DINS DEL CICLE “POLÍTICA I CIUTADANIA”

Doctor en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat de Barcelona i llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona, Joan Ridau és, actualment, el portaveu d’Esquerra Republicana de Catalunya al Parlament català i un dels membre permanents de l'Executiva Nacional del seu partit. Ridau, parlarà demà en la Seu Ciutat d’Alacant de "El bon govern i la transparència administrativa", dins del cicle de conferències "Política i ciutadania: cap a uns nous models de representativitat política.Pensar el segle XXI".La xarrada tindrà lloc a la Sala Rafael Altamira de la Seu Universitària d’Alacant a les 20 hores.

Actualment, Joan Ridau és advocat, professor associat de Dret Constitucional a la Universitat Rovira i Virgili i president de la Fundació Josep Irla, vinculada a Esquerra.

Organitzat pels vicerectorats d'Extensió Universitària, i el de Qualitat i Harmonització Europea, la Seu Ciutat d'Alacant i el Secretariat de Promoció del Valencià, el cicle de conferències "Política i ciutadania: cap a uns nous models de representativitat política. Pensar el segle XXI",  és un fòrum de reflexió creat per tal de contribuir a fer de la vida política, social i ciutadana, un espai de participació democràtica compromesa i responsable. A més de Camps, el cicle comptarà amb la participació de polítics, filòsofs i sociòlegs. Després de Ridao, hi participaran Jordi Pujol, Salvador Giner i Dominique Schnapper.

El cicle "Política i ciutadania" ha comptat amb la col.laboració de la Revista de pensament "L'Espill" de la Universitat de València, que publicarà les conferències en un monogràfic específic.