I MOSTRA DE TEATRE UNIVERSITARI

ALCOI-COCENTAINA (1, 2 i 3 de MAIG de 2007)

Els propers dies 2, 3 i 4 de maig es celebrarà a la Seu universitària de Cocentaina i al Teatre Principal d’Alcoi la primera Mostra de Teatre Universitari, organitzada per la Universitat d’Alacant en la que col·laboren l’Ajuntament de Cocentaina, el Centre Cultural d’Alcoi i La Dependent, companyia resident del Teatre Principal.

La Mostra serà presentada per Carles Cortés i Joanfra Rozalén el dilluns 30 d’abril al hall del Teatre Principal a les 12.00 h.

La primera representació, "Instrucciones para el manejo de marionetas" d’Hector Levi-Daniel, interpretada pels alumnes de l’escola superior d’art dramàtic de València, es farà a les 21.00h. del dimecres 2 de maig al Teatre Principal.

El dijous 3 de maig la programació es repartirà en dos espais. Al Centre Cultural El Teular de Cocentaina el grup Assaig de la universitat de València presentarà l’obra "El dia que Beltrolt Brech va morir a Finlàndia", mentre que al Principal d’Alcoi seran les universitats d’Elx i Castelló les que representaran el clàssic de García Lorca, "Yerma" i "Lectura pànica" a les 12.00 i les 21.00 h. respectivament.

Finalment la Mostra tancarà la seua primera edició amb l’estrena de l’últim espectacle realitzat pels alumnes de la Universitat d’Alacant, "El blues de Macky Navaja", a Alcoi i "Unicornio" de la Universitat d’Orense convidada d’enguany, a Cocentaina.

La entrada és gratuïta, prèvia entrada d’invitació a les taquilles del Teatre Principal, El Teular de Cocentaina i la Sala Aifos de la Universitat d’Alacant.