LA UNIVERSITAT D'ALACANT S'HA ADHERIT A LA CAMPANYA "LLEGIR EN VALENCIÀ"

La Universitat d'Alacant s'ha adherit a la campanya "Llegir en valencià", que ha impulsat la Fundació Bromera amb el suport, entre d'altres, d'institucions com Escola Valenciana, l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, la Generalitat o el Ministeri de Cultura. Aquesta campanya consisteix en la distribució d'obres d'escriptors valencians a través del diaris El Mundo (dissabtes del 23 de juny al 28 de juliol) i  Levante (diumenges del 24 de juny al 28 de juliol). Amb 1 € més, el lector podrà adquirir, juntament amb el periòdic, títols d'autors com Joanot Martorell, Vicent Andrés Estellés, Joan Fuster o Jaume I.

El pròxim diumenge, 17 de juny, tant El Mundo com Levante distribuiran gratuïtament als seus lectors la rondalla d'Enric Valor Les velletes de la Penya Roja. Enriquiu la vostra biblioteca particular amb els títols d'aquesta campanya. Podeu saber-ne més en l'enllaç: