Alicante, 4 de marzo de 2008

"DIÀLEGS  A TRES”, CONVERSES LITERÀRIES ENTRE ESCRIPTORS I PÚBLIC, AMB LLIRIS PICÓ I NÚRIA CADENAS

Avui dimarts, dia 4 de març a les 20.15 h, tindrà lloc a la Seu Universitària d'Alacant la primera trobada d'escriptores organitzada per l'Associació d'Lstudiants de Literatura Catalana, amb la col.laboració del Vicerectorat d'Extensió Universitària, la Seu i el Departament de Filologia Catalana.

"Diàlegs a tres" comença enguany amb la participació de Núria Cadenas i Lliris Picó, que parlaran sobre la creació literària i les seues trajectòries en conversa amb el tercer element del diàleg: el públic. Lliris Picó i Carbonell (Ibi, 1972) és autora de les novel·les Helena: un record sempre és mentida (Columna, 2002), Les ales de la memòria (Marfil, 2003), L'olor dels crisantems (Tres i Quatre, 2005) i Claus de serp (Marfil, 2007). Les seues obres han rebut diversos guardons entre els quals destaquen el XXI Premi 25 d'Abril Vila Benissa (2001) i el Premi de Narrativa Antoni Bru Ciutat d'Elx (2004). Núria Cadenas (Barcelona, 1970) treballa al setmanari El Temps i ha escrit Cartes de la presó, El cel de les oques, Memòries de presó (1988-1992) i L'Ovidi.

.