Alicante, 17 de abril de 2008

LA UNIVERSITAT D'ALACANT PARTICIPA EN LA  6ª TROBADA DE SECUNDÀRIA I BATXILLERAT AQUEST DIVENDRES

També hi haurà una Trobada Esportiva i un concert a la nit.

Aquest divendres 18 d’abril, de 10 a 14 hores, tindrà lloc a l’institut d’Agost la 6a Trobada de Secundària i Batxillerat de l’Alacantí organitzada per la Cívica-Escola Valenciana i els IES de la comarca que fan ensenyament en valencià, que preveu reunir al voltant de 2.000 estudiants.

La Trobada començarà amb la realització de tallers de geografia, reciclatge, jocs de destresa, etc. També hi tindran cabuda el lliurament dels Premis Sambori de Narrativa en Valencià o les exposicions de pintura de gran format i de disseny infogràfics assistits per ordinador o l’emissió de treballs multimèdia i d’un programa de ràdio.

A més, l’Oficina d’Informació a l’Alumnat i el Consell d’Alumnes de la Universitat d’Alacant seran presents amb dues parades informatives sobre les titulacions de la Universitat i les activitats de la Universitat per a joves.

En la cloenda està prevista la intervenció del rector en funcions de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar; del president del Consell d’Alumnes, Cristian Sirvent; del vicepresident d’Escola Valenciana, Vicent Romans, i del president de la Cívica, Josep Lluís Martos.

Activitats esportives i concert a la nit

Durant el matí hi haurà activitats esportives al Poliesportiu d’Agost (bàsquet, futbol, pilota valenciana, etc.). Finalment, a les 22 hores i a l’Auditori d’Agost, tindrà lloc un concert de la Gira de música en valencià, amb la presència dels grups Mugroman (de Xixona) i Sant Gatxo (de la Vila Joiosa).