Alicante, 28 de mayo de 2008

LA UNIVERSITAT D'ALACANT ACULL A LA FESTA DELS PREMIS SAMBORI

El pròxim dissabte 31 de maig, la Universitat d’Alacant acollirà la festa de lliurament dels Premis Sambori 2008. Cada any aquest acte es fa en una de les universitats públiques valencianes. Serà, doncs, la segona volta que aquesta festa té lloc a la Universitat d’Alacant.

Els premis Sambori de literatura en valencià van destinats a tots els nivells educatius. En aquesta convocatòria, segons la Fundació Sambori, han participat més de 70.000 estudiants valencians de tots els nivells educatius, des de classes d’infantil fins a alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius i universitaris.

A les 11 del matí es farà la benvinguda als baixos del Paranimf i al llarg de la festa intervindran el rector de la Universitat, Ignasi Jiménez Raneda i el president de la Fundació Sambori, Josep Chaqués. Es representaran uns esquetxs a càrrec del grup de teatre Lampenfieber de l’Institut Jordi Juan d’Alacant i l’Aula de Teatre de la Universitat. El grup de música Tres fan ball farà un concert amb presentació dels instruments i de les peces pensant en el públic familiar que previsiblement omplirà el Paranimf.

A la vesprada, després de dinar en el campus, es farà una visita al Castell d’Alacant, on, a més, es podrà veure l’exposició d’Antoni Miró “Viatge a Grècia”.