Alacant, 29 de gener de 2009

Als cines Astoria, amb pel•lícules com Austràlia, Indiana Jones i Bolt

LA UA REPRÈN EL CICLE DE CINEMA D’ESTRENA EN VALENCIÀ

El pròxim 5 de febrer comença una nova edició del cicle Cinema en Valencià que ofereix la Universitat d’Alacant amb la col•laboració de l’Institut d’Estudis Catalans, el Festival de Cinema en Valencià L’Inquiet i La Cívica-Escola Valenciana.
En la edició d’enguany, l’aposta continua amb les pel•lícules d’estrena que s’exhibiran als cines Astoria, ubicats en ple centre històric d’Alacant. Les projeccions seran tots els dijous, del 5 de febrer al 2 d’abril, en dues sessions: a les 18.00 i 20.15 hores. La programació del cicle compta amb grans èxits de taquilla com Indiana Jones, Vicky Cristina Barcelona i Bolt, entre d’altres.
Un dels aspectes de nova creació són les sessions matinals dirigides a centres escolars de tota la província, que es poden sol•licitar en el telèfon 607 930 565.
La primera pel•lícula del cicle, Austràlia, es projectarà el dijous 5 de febrer amb horari especial.
L’entrada és gratuïta amb la TIU o amb invitació que es pot recollir a la Sala Aifos del campus universitari, a la Seu d’Alacant i al Consell de la Joventut. El preu de l’entrada en taquilles és reduït per al públic en general. La capacitat de les sales és limitada.

Programació:
5 de febrer