Alicante, 17 de junio de 2009

VINE AL II FESFOC: EL CONCERT DE LA GIRA A FOGUERES

El 20 de juny, a les 22.30 h, al Parking d'autobusos del Aulari III de la UA

Un anys més arriba el Fesfoc, la parada que La Gira-Festival Itinerant de Música en Valencià fa a la ciutat d'Alacant amb motiu de la festa de Fogueres. Enguany, La Gossa Sorda i Mugroman són els dos grups que actuaran al Campus de la Universitat d'Alacant (Parking d'autobusos del Aulari III), el dissabte 20 de juny, a partir de les 22.30h.

El concert és gratuït. Hi haurà servei d'autobusos tota la nit des d'Alacant, per poder arribar a temps i després del concert poder continuar la festa de Fogueres a la ciutat.

El concert està organitzat per el Secretariat de Promoció del Valencià, el Consell d'Alumnes, el Vicerectorat d'Extensió Universitària de la UA, Alacant Rock, La Cívica d'Alacant i Escola Valenciana.

L'any passat Obrint Pas i Aspencat van protagonitzar el Fesfoc, amb més de 3000 assistents.