Alicante, 16 de febrero de 2010

COMENÇA EL CINEMA EN VERSIÓ ORIGINAL AMB EL CICLE “BOGDANOVICH EN ELS 70”

Del 16 de febrer al 20 de maig, tindrà lloc a la Seu Universitària d'Alacant una nova edició del cicle de cinema en versió original subtitulada, un taller del Secretariat de Cultura adreçat a alumnes interessats en el cinema com a expressió artística, que vulguen aprofundir en l'anàlisi de les pel•lícules que s’hi veuran i al públic en general, que pot assistir lliurement a les projeccions sense estar matriculat en el curs.

Les pel•lícules seran presentades per un professor de la UA o un crític cinematogràfic. El programa començarà amb “Bogdanovich en els 70”. El 16 i 18 de febrer s'exhibirà The last picture show (L'última pel•lícula, 1971), i el 23 i 25 Paper moon (Lluna de paper, 1973). Els dimarts les pel•lícules es projectaran a les 19.30 h i els dijous a les 20.30 h. L'entrada és lliure limitada a la capacitat del del local.

Més informació: http://www.veu.ua.es/va/canal/cine