Alicante, 25 de marzo de 2010

DVD DE RECURSOS LINGÜÍSTICS PER A TOT L'ALUMNAT DE 2N DE BATXILLERAT

Les universitats públiques valencianes han distribuït el DVD Universitat en valencià: recursos per a l’alumnat de 2n de batxillerat, que integra el Gripau.

Des del curs 1993/1994, les universitats públiques valencianes (Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I, Universitat Politècnica de València, Universitat de València i Universitat Miguel Hernández), amb el suport de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, envia el Gripau a tots els centres valencians en què hi ha estudiants que es preparen per a l’accés a la universitat.

Enguany, com l’any passat, el material aporta informació complementària sobre les universitats valencianes i està integrat en el DVD Universitat en valencià: recursos per a l’alumnat de 2n de batxillerat.

Aquest material proporciona enllaços als webs de les universitats públiques valencianes que poden ser útils als futurs alumnes (Les universitats públiques valencianes, en un clic), informació sobre docència en valencià (La universitat i el valencià), recomanacions per a millorar la redacció de textos en valencià (Gripau) i, finalment, uns quants programes informàtics en valencià o per a millorar els coneixements lingüístics (Programari informàtic en valencià). Com a novetat, el DVD del 2010 és multiplataforma (Windows, Linux i Mac) i inclou els fitxers executables de tot el programari a què es fa referència.

Aquest DVD, del qual es distribueixen 30.000 unitats, es pot consultar directament en Internet en l’adreça: