Alicante, 17 de mayo de 2010

LA UNIVERSITAT D'ALACANT DIFON EL PROGRAMARI INFORMÀTIC EN VALENCIÀ

La Universitat d'Alacant celebrarà aquest pròxim divendres la I Jornada de Difusió de Programari Informàtic en Valencià. Organitzat per l’Escola Politècnica Superior, en col•laboració amb el Vicerectorat de Tecnologia i Innovació Educativa, aquesta trobada està adreçada a tot tipus de públic i consisteix en una sèrie de xarrades divulgatives sobre programari i recursos informàtics en valencià per a millorar la qualitat dels textos que redactem; a més, hi haurà un taller d'instal•lació de programari. "Porta el portàtil i t’ensenyarem a configurar-lo", indiquen els organitzadors.

Entre les persones inscrites se sortejaran 10 memòries USB de 2 GB. A més, els qui emplenen un breu  formulari entraran en el sorteig d'1 e-book, 2 discos durs de 500 GB i 3 de 320 GB.

La jornada se celebrarà en la sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior, edifici I, el divendres 21 de maig de 2010 (de 9:30 h a 14 h).

Paral·lelament a aquesta jornada, el Vicerectorat de Tecnologia i Innovació Educativa ha convocat un concurs d'idees per a la creació d'un logotip de difusió del programari informàtic en valencià per a la Universitat d'Alacant.