L’INSTITUT JOAN LLUÍS VIVES CONVOCA LA IV EDICIÓ DEL PREMI DE COMUNICACIÓ CIENTÍFICA «JOAN LLUÍS VIVES»

Barcelona, Castelló de la Plana, Palma. 17-10-2002.- Amb l’objectiu de fomentar les habilitats comunicatives dels estudiants de doctorat de les 18 universitats que integren la xarxa Institut Joan Lluís Vives (IJLV), s’ha convocat novament el Premi de comunicació científica «Joan Lluís Vives», adreçat a totes aquelles persones que tinguen inscrita, abans del 31 d’octubre del 2002, i sense defensar públicament, una tesi doctoral en un programa de doctorat d’alguna de les universitats de la xarxa.

Els articles periodístics que es presenten hauran d’incidir en l’interès científic i social de la recerca en curs. El termini de presentació d’articles finalitzarà el proper 30 de desembre de 2002, i els participants podran optar a un dels dos premis que atorga el jurat: el de la modalitat de ciències socials i de l’educació, i humanitats; i el de la modalitat de ciències bàsiques, ciències de la salut, enginyeria i arquitectures. Cada premi està dotat amb 1.500 €, a més de la publicació dels articles a la revista El Temps.

El jurat del guardó està constituït per professorat de les universitats de l’Institut Joan Lluís Vives i altres professionals vinculats a l’àmbit del premi. La seua decisió es coneixerà públicament al febrer del 2003, coincidint amb la reunió del Consell General de l’Institut Joan Lluís Vives a la Universitat Pompeu Fabra, a Barcelona. Les bases del concurs es poden consultar a la pàgina web del IJLV (www.vives.org).

L’Institut Joan Lluís Vives és la xarxa d’universitats de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra. La seua finalitat és potenciar les relacions entre aquestes universitats a fi de coordinar la docència, la recerca i les activitats culturals, així com potenciar la utilització de la nostra llengua.