Alicante, 27 de mayo de 2002

PRESENTACIÓ DE LA GUIA DE CURSOS D’ESTIU 2002

La Guia recull els cursos d’estiu de les 18 universitats de l’Institut Joan Lluís Vives i de 15 institucions vinculades amb el món universitari. Es tracta d’una de les guies de cursos d’estiu més
important d’Europa i la més important dels països mediterranis per la quantitat de cursos que aplega.

Intervindran Salvador Ordóñez, president aquest semestre de l’Institut Joan Lluís Vives i rector de la Universitat d’Alacant; Jordi Matas, president de la Comissió d’Activitats d’Estiu del IJLV i vicerector de Política i Qualitat Lingüístiques de la Universitat de Barcelona; i David Basora, secretari executiu de l’Institut Joan Lluís Vives. També seran presents membres representants de la resta d’universitats del IJLV.

Per a més informació o qualsevol aclariment, podeu dirigir-vos a l’Institut Joan Lluís Vives, Tel.: 964 72 89 94 Fax: 964 72 89 92 E-mail: ijlvives@nil.fut.es

L’Institut Joan Lluís Vives és la xarxa d’universitats de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra. La seua finalitat és potenciar les relacions entre aquestes universitats a fi de coordinar la docència, la recerca i les activitats culturals, així com potenciar la utilització de la nostra llengua.